3

نحوه عملکرد سنسور خوش آمدگویی و امکانات موجود در آن

دستگاه سنسور خوش آمدگویی از تکنولوژی مادون قرمز برای درک فعالیت های انسانی استفاده می کند. این دستگاه که اطلاعات فعالیت های انسانی را به دقت شناسایی می کند، می تواند به طور دقیق جهت حرکت را تشخیص دهد و زنگ هشدار و خوش آمدگویی را ارسال کند. این دستگاه قابل استفاده در رستوران ها، مغازه ها، سالن های نمایشگاه ها، ایستگاه های مترو، آسانسور، پاساژها، ورودی هتل ها، مراکز تفریحی و … می باشد. کارایی بالا، سهولت استفاده، صرفه جویی در انرژی و ایجاد ایمنی خاطر، از مزیت های استفاده از این سنسورها است. با وجود دستگاه سنسور خوش آمدگویی دیگر نیازی به استخدام نگهبان و دربان جهت عرض خوش آمد به میهمانان و مشتریان ندارید. شما می توانید سنسور را با چسب دو طرفه، به هر جایی که می خواهید بچسبانید، یا می توانید از پیچ ها برای محکم کردن زنگ بر روی دیوار، تخته چوب، تخته آلومینیومی و … استفاده کنید.

سنسور خوش آمدگویی

سنسور خوش آمدگویی

امکانات موجود در سنسور خوش آمدگویی

_ در یک سنسور خوش آمدگویی به طور معمول، حالت خوش‌آمدگویی”Chime”، یا زنگ در (پیش‌فرض) “Alarm” تعبیه شده است.

_ همچنین دارای حالت نور شب است، به این معنی که مادون قرمز سنسور خوش آمدگویی، حساسیت بالایی دارد و تحت تأثیر شرایط نور قرار نمی گیرد، به طوریکه در محیط تاریک نیز کار می کند.

_ دارای مصرف انرژی میکرو با استفاده از مدارهای مجتمع تراشه

_ طراحی زیبا، شیک و آسان برای استفاده

_ دارای صدای بلند

_ توانایی نظارت کامل بر حرکات انسان در محدوده نظارت 10 متر

_ ولتاژ کاری DC 4.5V

_ تاخیر زنگ هشدار 15-20 ثانیه

_ زاویه تشخیص سه بعدی با زاویه 100 درجه

_ صدای زنگ هشدار 100-110 دسی بل

_ باتری 3 * باتری AA (شامل نمی شود)

_ جریان خاموش کمتر از 0.5 میلی آمپر

_ اندازه: 9 * 8 * 4 سانتی متر / 3.5 * 3.1 * 1.6 اینچ

_ جریان دینامیکی 180 میلی آمپر

عملکرد سنسور خوش آمدگویی با باتری

عملکرد سنسور خوش آمدگویی با باتری

نحوه عملکرد

سنسور خوش آمدگویی شرایطی را فراهم می کند تا لحظه ای که شخصی وارد ملک شما شد، به شما هشدار داده شود. هنگامی که حرکت تشخیص داده شد، حسگر سنسور مادون قرمز منفعل (PIR) صدای خوش آمدگویی شیرین یا زنگ هشدار شدید را با توجه به نیازهای مختلف شما به صدا در می آورد.

برای فعال کردن حالت هشدار باید به سمت دکمه “Alarm” بروید. اگر فردی وارد منطقه تشخیص شود، زنگ در به صدا در می آید و صدای زنگ تا زمانی که فرد منطقه تشخیص را در عرض 15-20 ثانیه ترک نکند، قطع نمی شود.

چنانچه حالت زنگ صدا را به “Chime” تغییر دهید، اگر شخصی وارد منطقه شناسایی شود، زنگ در به صدا در می آید و سنسور خوش‌آمدگویی می گوید: “سلام، خوش آمدید”.

همچنین توجه داشته باشید عدسی آشکارساز باید رو به جایی باشد که افراد به راحتی از آن وارد می شوند، مانند بالکن، پنجره و راه پله، در ورودی و … . ارتفاع ردیاب باید در محدوده مناسب در ارتفاع 2.5 تا 3 متر باشد و زاویه ردیاب باید در حالتی تنظیم شود که وقتی شخصی وارد محیط می شود، در معرض چشمی آن قرار داشته باشد.

 

محصولات مرتبط:

چشمی سیمی دزدگیر اماکن فوتال FUTAL

دزدگیر اماکن جی ام کا مدل Q1

مقالات مرتبط :

انواع مختلف سیستم های امنیتی مورد استفاده در مشاغل

سنسور درب ورود چیست و چگونه کار می کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست