نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342

نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342

نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342

اهمیت استفاده از گوشی های ایمنی بر کسی پوشیده نیست و تمامی پیمانکاران و کارگران بر این امر آگاه هستند که تجهیزات حفاظت فردی به چه میزان بر سلامتی خودشان و همکارانشان تاثیر مند است. گوش یکی از قسمت‌های بدن است که باید به شکلی مناسب محافظت شود چراکه اگر این عضو در معرض صدای بلند قرار گیرد آسیب‌های وارده به آن می‌تواند جبران‌ناپذیر باشد. برای شغل‌هایی مانند تراشکاری، نجاری، فعالیت‌های عمرانی و غیره که افراد در معرض صدای بلندقرار دارند،استفاده از گوشی محافظ صدا کمک میکند تا از بروز صدمات بیشتر به گوش جلوگیری شود. در ادامه به نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342 میپردازیم.

محافظ‌ های گوش انواع مختلفی دارند و با توجه به نیاز کاربران طراحی می‌شوند. شاید این محافظ‌‌ها ساده به نظر برسند اما طراحی و تولید آن‌ها نیازمند دانش فنی بالایی است. یکی از بهترین این برند ها برند معتبر پن تایوان هست که محصولات آن به‌گونه‌ای طراحی میشوند که بتوانند امواج صوت را کاهش داده ولی این میزان کاهش نباید بیش‌ازحد باشد، چراکه می‌تواند سطح هوشیاری کاربر را پایین آورده و در شرایط اضطراری مانع از توجه او به هشدارهای صوتی شود. محافظ‌های گوش با پارامترهایی مانند نسبت سیگنال به نویز و نسبت کاهش نویز شناخته می‌شوند که از ویژگی‌های مهم آن‌ها محسوب می‌شود.

نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342مزایا و معایب گوشی ایمنی ایر ماف

گوشی های ایمنی ایر ماف نیز همچون نمونه ایر پلاگ دارای مزایا و معایبی هستند. با شناخت هر چه بهتر، می توانید خریدی مناسب و ویژه داشته باشید. از جمله مهم ترین مزایا و معایب گوشی صداگیر ایمنی ایر ماف موارد مهم زیر می باشد:

مزایا

  • نقش حفاظتی بیشتری از گوش در مقابل آلودگی های صوتی دارد.
  • هر فردی می تواند از آن استفاده کند.
  • تشخیص آن برای بازرسین پروژه آسان تر می باشد.
  • یکی از طرح های مورد علاقه کارگران محسوب می شود.
  • به سبب ویژگی ساختاری احتمال گم شدن آنها اندک است.
  • یک انتخاب مناسب برای محیط های سرد می باشد. چرا که علاوه بر نقش کاهش صدا موجب گرم شدن گوش ها نیز می گردد.
  • نرم و راحت هستند.
  • از نظر بهداشتی بسیار مناسب هستند
  • قابل تنظیم هستند

نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342معایب

  • در محیط گرم می تواند موجب تعریق گوش شده و آزار دهنده باشد.
  • نگهداری و حمل آن سخت تر است.
  • قیمت بالایی دارد.
  • با استفاده از آن قدرت فرد در چرخش سر کمتر خواهد شد.
  • برای افرادی که از عینک استفاده می کنند مشکل ساز است.
  • وزن سنگین تری دارند
  • استفاده طولانی مدت باعث خستگی فرد میشود

برند پن تایوان

برند پن تایوان PAN TAIWAN در سال 1977  تاسیس شد. این برند تولیدکننده رنج وسیعی از تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی بوده و بخش اصلی صادرات آن به قاره آمریکا و اروپا است. این برند از طریق موسسه استاندارد SGS انگلستان بطور مداوم تحت بازرسی قرار گرفته و دارای استاندارد ISO9002 است. هم‌چنین این برند در سال 1996 موفق به اخذ نشان کیفیت کالا از موسسه UKAS شده است و تمامی این گواهینامه ها تا به امروز تمدید و معتبر هستند. پن تایوان PAN TAIWAN به واسطه کیفیت خوب مواد اولیه و کیفیت تولید و نیز پایین بودن قیمت آن میان هزاران مصرف‌کننده تجهیزات ایمنی و حفاظت فردی خود شناخته می‌شود.

 

مشاهده گوشی ایمنی روی گوش پن تایوان مدل SE1342

 

نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342

گوشی ایمنی روی گوش پن تایوان مدل SE1342  یکی از ده ها گوشی معتبر و استاندارد این شرکت هست که گواهینامه های لازم و مهم را کسب کرده و با توجه به نیاز صنایع و کارخانجات کشور و با هدف تامین نیازهای این واحد های تولیدی وارد کشور شده و نتایج مطلوبی هم کسب کرده.

این گوشی همانند سایر گوشی های ایمنی از 2 کاسه تشکیل شده که جنس این کاسه ها از پلاستیک ABS تهیه شده. همانگونه که اطلاع دارید پلاستیک ABS از مهم‌ ترین و پرکاربرد ترین ترپلیمرهایی است که به صورت تجاری تولید می‌شود. نام کامل آن اکریلونیتریل بوتادین استایرن است که پلیمری گران قیمت و آمورف مات به‌شمار می‌رود. این پلیمر در صنعت خودروسازی، تولد لوازم الکتریکی و ساخت بدنه لوازم خانگی از جمله جاروبرقی، تلفن، چای‌ساز و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. همانطور که از نام کامل این پلیمر پیداست، ABS از سه جزء آکریلو نیتریل و بوتادی ان و استایرن تشکیل شده است که می‌توان کاربری آن را با تغییر میزان درصد هر یک از این منومرها تغییر داد.

این گوشی با توجه به اهمیت استفاده و قرار گیری مطلوب بر روی گوش در افراد مختلف و با توجه به متفاوت بودن حالت های گوش هر نفر دارای دسته های تاشو به داخل و بیرون هست تا هر نفر با توجه به شرایط ارگونومیکی گوش خود بهترین نتیجه را از این گوشی دریافت کند. دسته های این گوشی کامل فلزی بوده و مقاومت مطلوب و خوبی را در استفاده های طولانی مدت برقرار میکند.

یکی از مهم ترین قسمت های یک گوشی ایمنی خوب جنس و طول عمر و کیفیت بالشتک های استفاده شده در کاسه های گوشی هستند. به دلیل تماس مداوم این قسمت با پوست سر از اهمیت زیادی برخوردار است.به همین دلایل و در جهت استفاده مطلوب تر ، ایمن تر ، با دوام تر و از همه مهم تر برای جلوگیری از خستگی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342 بر روی گوش ،  بالشتک های روی کاسه این گوشی مشکی رنگ و از نوع PVC نر هست.

نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342

 

خصوصیات و مزیت­های محصولات ساخته‌شده از ضایعات pvc نرم

انعطاف :

یکی از مهم‌ترین خصوصیات وسایل ساخته‌شده از ضایعات pvc نرم ، انعطاف و نرمش ­پذیری آن­ها است که، باعث شده این ابزار از آسیب­ های ناشی از برخورد و فشار، در امان باشند. از طرفی، این خاصیت به آنها اجازه می­دهد، تا در انتقال شبکه برق به‌خوبی نقش­ آفرینی کنند.

مقاومت در برابر رطوبت:

یکی از معضلاتی که ابزار و قطعات غیر پلاستیکی را تهدید می­کند، ضعف آنها نسبت به رطوبت است. لازم به یادآوری است که قطعات چوبی و مشابه­ آن، با دریافت نم، باد می­کنند و قطعات فلزی نیز دچار پوسیدگی می­شوند. اما محصولات بدست آمده از ضایعات pvc نرم ، در برابر هرگونه رطوبت کاملا مصون هستند.

عمر و دوام بالا:

عمر بالای قطعات و ابزار ساخته‌شده از ضایعات pvc نرم ، به آن­ها اجازه می­دهد، تا برای سالیان دراز در زندگی آدمیان، نقش ­آفرینی کرده یا اینکه با بازگشت به چرخه بازیافت و تولید، به قطعات دیگری تبدیل شوند.

ارزان بودن:

هزینه پایین تولید قطعات پی ­وی­ سی نرم، به آنها اجازه می­دهد تا در اقتصاد جامعه موثر واقع شوند. ضایعات pvc نرم ، نیز به این خاطر که نسبت به قطعات نو، قیمت پایین‌­تری دارند، می­توانند، نیاز انسان­ها را با هزینه کمتری برآورده نمایند.

فروانی:

یکی دیگر از مزایای اصلی کاربرد ضایعات pvc نرم ، حجم بالای آنها است. البته به این شرط که در طبیعت رهاسازی نشوند. به خاطر تولید میلیون­ها تن، قطعات و ابزار ساخته‌شده از جنس pvc و سپس تبدیل آن­ها به زباله، حجم زیادی از این قطعات در جامعه وجود دارد. جمع‌آوری این ضایعات و بازگشت آنها به چرخه تولید، به‌جای تهدید، می­تواند یک فرصت مثبت باشد.

شکل و فرم­پذیری فوق‌العاده:

ضایعات pvc نرم ، با دریافت افزودنی ­های کافی، قابلیت شکل­ پذیر بالایی برای تولید هر نوع وسیله نرمی را دارند.

مقاومت در برابر باکتری­:

محصولات بدست آمده از ضایعات pvc نرم ، اجازه رشد باکتری­ها و عوامل بیماری­زا را نمی­دهند.

پایداری شیمیایی بدنه:

ضایعات pvc نرم با دریافت ترکیبات افزودنی مناسب، تبدیل به محصولاتی می­شوند که ثبات شیمیایی بالایی در درازمدت دارند.

استانداردCE :

محصولاتی که واجد دریافت علامت CE می‌شوند، باید از نظر سلامت، امنیت و مضرنبودن برای جسم انسان و طبیعت مورد بررسی قرار گیرند و اگر واجد این شرایط باشند قادر به دریافت این نشانه خواهند بود.

استاندارد ANSI :

استانداردهای آمریکا را با استانداردهای بین‌المللی تطبیق می‌دهد تا از آن‌ها به‌صورت جهانی و در سطحی وسیع‌تر نیز بتوان استفاده کرد.

مشخصات فنی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342:

کاربرد : محافظت از گوش
جنس گوشی  : ABS
رنگ : قرمز – مشکی
وزن خالص محصول : ۲۰۰ گرم
استاندارد :  ANSI  آمریکا ، CE  اروپا
مدل : اس ایی هزارو سیصدو چهل و دو – SE1342
برند : پن تایوان – PAN TAIWAN
کشور سازنده : تایوان

نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342

 

نتیجه گیری گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342:

با نقد و بررسی گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342 به این نتیجه میرسیم که اگر به دنبال یک گوشی ایمنی مناسب و با کیفیت هستید مطمعنا گوشی ایمنی پن تایوان مدل SE-1342 میتواند یکی از بهترین گزینه های شما باشد. این گوشی در برابر دیگر رقبای گران قیمت از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هست و شما را در برابر هرگونه آلودگی صوتی محافظت میکند. وجود بالشتک های باکیفیت عمر این گوشی را دوچندان کرده. وزن بسیار کم این گوشی خستگی ناشی از استفاده مداوم نیز را به حداقل رسانده. این گوشی توانایی کاهش صدا تا 35 دسی بل را داراست و گزینه مناسبی برای واحد های صنعتی پر صر و صدا محسوب میشود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست