نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215

نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215

نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215

بیشترین میزان آسیبی کارگران زمانی بوده که از تجهیزات ایمنی مناسب و مرغوب استفاده نشده است. از طرف دیگر استفاده از تجهیزات ایمنی که فاقد استانداردهای لازم باشند نیز به خودی خود خطرناک هستند . بنابراین میتوتن دریافت که تجهیزات ایمنی در صورتی که استاندارد و با کیفیت باشند ، تا حد بسیار زیادی در مقابل خطرات متفاوت ما را محافظت خواهند کرد. برای محافظت از دست کاربر در کار محدوده ای در نظر گرفته شده است.

دسکتش های ایمنی به سه دسته تقسیم میشوند.

  • دستکش هایی که تا روی مچ قرار میگیرند (ساق کوتاه)
  • دستکش هایی که تا روی ساعد قرار میگیرند(متوسط)
  • دستکش هایی تا روی ارنج هم کشیده میشود(ساق بلند)

نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215ویژگی‌های‌ یک دستکش ایمنی مناسب

با توجه به اهمیت دستکش ایمنی در حفاظت از دست‌ها، می‌توان گفت انتخاب این نوع دستکش بسیار حساس است. لازم است به هنگام تهیه دستکش ایمنی نکاتی در نظر گرفته شود که مهم تریت آنها شامل موارد زیر میشود

    • نباید مانعی در کار کردن فرد باشد
    • در برابر ضربات کاملاً مقاوم باشد
    • از دوام بالایی در برابر مواد شیمیایی برخوردار باشد
    • نباید ایجاد حساسیت کند
    • مانع از عرق کردن دست‌ها شود
    • ساییده نشود
    • نسبت به دماهای بسیار بالا و یا بسیار پایین مقاوم باشد
    • ارتعاشات ناشی از کار با لوازم مکانیکی را به حداقل ممکن برساند

یکی از پر اهمیت ترین تجهیزات حفاظت فردی در آزمایشگاه ها و واحد هایی که با مواد شیمیایی سر و کار دارند دستکش ایمنی است. اهمیت استفاده از دستکش های ایمنی بر کسی پوشیده نیست. دستکش های ایمنی باید قادر باشند تا محافظت کامل دستان کاربر را از هر گونه خطرات احتمالی محفوظ بدارد. در ادامه به نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215 مبپردازیم.

دستکش نیتریل

نیتریل یک ماده لاستیکی مصنوعی است که مقاومت شیمیایی و سایشی دارد و یک ماده بسیار خوب عمومی برای دستکش است. نیتریل یک پلیمر مصنوعی است که از طریق ترکیب اکریلونیتریل و بوتادین تشکیل می شود. دستکش نیتریل چرخه حیات خود را به صورت لاستیک از درختان لاستیک آغاز می کند. سپس به لاستیک لاتکس تبدیل می شوند. بعد از تبدیل شدن آنها به لاستیک لاتکس ، دوباره پردازش می شوند تا اینکه به ماده ترکیبی نیتریل تبدیل شوند.

دستکش های نیتریل مقاومت شیمیایی بیشتری نسبت به دستکش های لاتکس دارند و برای کسانی که به لاتکس آلرژی داشتند، گزینه مناسبی بود. دستکش های نیتریل از یک ترکیب ضدآلرژی ساخته شده است که از لاتکس انعطاف پذیرتر و مقاوم تر در برابر پارگی و کار با مواد شیمیایی است. این دستکش ها عمر مفیدتری نسبت به انواع دیگر دستکش ها دارند همچنین راحتی این داستکش ها نسبت به دستکش های وینیل باعث شده تا روز به روز از اهمیت ویژه ای بهرمند شوند.

نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215

اهمیت دستکش های نیتریل

استفاده از دستکش های نیتریل هنگام کار با مواد شیمیایی خطرناک و سایر مواد مهم است زیرا این مواد از دست ما در برابر عفونت و آلودگی محافظت می کند. دستکش های محافظ باید بر اساس خطرات موجود انتخاب شوند. به خاطر داشته باشین که طبق آزمایشات انجام گرفته و تست های گوناگون دستکش نیتریل در برابر بیشتر مواد شیمیایی و عوامل عفونی محافظت می کند. پساگر به دنبال یک دستکش نیتریل مناسب هستید تلاش کنید تا دستکشی را انتخاب کنید که تمانی دست و انگشتان تان را کاملا پوشش بده و جای هیچ ورودی نداشته باشه.دستکش های مقاوم در برابر مواد شیمیایی برای محافظت از کارمندان در برابر مواد شیمیایی خطرناک و سمی ضروری است. آنها مانع نهایی بین کارمند و یک خطر بالقوه مرگبار برای سلامتی هستند. قرار گرفتن در معرض اسیدها می تواند منجر به سوختگی یا حتی حل شدن گوشت کارمند شود.

آیا می توان دستکش نیتریل را شست؟

توصیه ما این است که دستکش نیتریل یا دستکش PCV خود را در ظرفشویی با استفاده از مواد شوینده ملایم لباس یا مایع ظرفشویی بشویید. از مواد سفید کننده یا حلال استفاده نکنید زیرا این مواد اکسید کننده می توانند باعث تغییر رنگ شوند. برای جلوگیری از جمع شدن مواد و حفظ اندازه مناسب ، توصیه می کنیم دستکش های خود را با هوا خشک کنید همچنین در صورت نگهداری صحیح ، دستکش های نیتریل باید حدود پنج سال خوب باشند. اما خاطرتان باشد اگر کوچکترین زدگی یا پارگی در دستکش مشاهده کردید دیگر از آن استفاده نکنید.

نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215

برند نستاه

صنایع Nastah این برند معتبر کشور مالزی از سال 1987 در حال طراحی ، ساخت و تهیه دستکش های لاستیکی ، نیتریل و نئوپرن برای صنایع عمومع ، کارخانجات ، و واحد های صنعتی بوده است. این واحد به صورت تخصصی و با تجربه فراوان اقدام به تولید دستکش های لاستیکی با کیفیت کرده است. این برند با دقت بر طراحی ، انتخاب مواد اوله مناسب و با کیفیت و نظارت مداوم بر مراحل تولید ، بالاترین استاندار های تولیدی دستکش در صنعت را داراست و بر همین اساس سالانه 30 میلیون جفت دستکش لاستیکی به چندین بخش صنعتی در بیش از 50 کشور جهان از جمله ایالات متحده ، انگلیس ، اروپا ، خاورمیانه ، ژاپن ، کره ، چین و ویتنام عرضه می کند.

دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215 از ترکیب ۱۰۰% اکرونیتریل بوتاداین با ضخامت ۰/۵۵ میلیمتر و طول ۳۸ سانتی متر با مقاومت مکانیکی در مقابل سایش، سوراخ شدن ( استاندارد EN388 ) و نیز مقاومت شیمیایی بسیار خوب در مقابل پاک کننده ها، مشتقات نفت و حلال های صنعتی ( استاندارد EN374-3 ) و نفوذ ناپذیر در مقابل انواع عوامل بیولوژیک پاتوژن ( استاندارد EN374-2 ) تولید شده است.

در زمان استفاده از این دستکش دست ها کمتر عرق میکند و قدرت چنگش مناسبی ایجاد میکند و طبق استندارد ها و تاییدیه هایی که این دستکش به دست آورده بسیار مناسب کار با حلال های نفتی و مواد شیمیایی میباشد. این دستکش ایمنی ایده آل که ساخت کمپانی به نام و معروف دستکش های پلاستکی است برای استفاده در کلیه صنایع شیمیایی، پالایشگاه های نفت، صنایع تولید مواد غذایی، صنایع رنگ و چاپ، صنایع خودروسازی، مراکز بهداشتی، امور بیمارستانی و آزمایشگاه های تشخیص طبی می باشد. این دستکش با توجه به نیاز هر کاربر و در سه سایز مدیوم ، لارج ، و ایکس لارج تولید شده و در فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط آماده ارایه میباشد

مشاهده دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215

نقد و بررسی دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215نتیجه گیری:

این روزها شرکت ها و کمپانی های زیادی در سراسر دنیا مشغول تولید دستکش و لوازم حفاظت فردی هستتند. اما به دلیل اهمیت کیفیت این تجهیزات انتخاب بین آنها به عنوان یک محصول قابل اعتماد بسیار سخته. پس چه بهتر از برند و محصولی برای خود و همکارانمون استفاده کنیم که هم شناخته شده باشه هم سابقه تولیدی مناسبی داشته باشه. برند نستاه یکی ار بهترین و با کیفیت ترین برند های تولید دستکش در جهان هست که در تمامی دنیا نامی آشنا و قابل اعتماد به حساب میاد. پس اگر برای تهیه یک دستکش ایمنی نیتریل مناسب سردرگم شدید دستکش نیتریل نستاه مدل NU 2215 میتونه یکی از بهترین گزینه های انتخابی شما باشه.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست