تجهیزات حفاظت فردی

تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در ایام پرفشار امروز و پاندمی کرونا

تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در ایام پرفشار امروز و پاندمی کرونا

تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در این روزهای سخت و پرفشار تبدیل به مهم ترین دغدغه عموم شده است. این روزها کمتر کسی را میابید که ترس از ابتلا به بیماری ها و ویروس های پاندمی را نداشته باشد و در صدد تهیه تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی نباشد.

متاسفانه شرایط موجود منجر به ایجاد جوی نامطمئن و رعب آور گردیده است، لذا انتخاب تجهیزات فردی و ایمنی باید با دقت و شرایط خاصی انجام شود. انتخاب فروشگاه یا مرکزی برای خرید از مهم ترین دغدغه های امروز مردم است. با توجه به محدودیت های رفت و آمدی و توجه بسیار به هرچه بیشتر در منزل بودن، یک فروشگاه اینترنتی معتبر میتواند به راحتی رفع مهم ترین نیاز این روزها را انجام دهد. لذا فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط، یک انتخاب استاندارد و حرفه ای برای افرادیست که این روزها توجه به سلامتی و حفاظت از خود و عزیزانشان را در اولویت قرار داده اند. این فروشگاه با ارائه محصولات تخصصی ایمنی به افراد عادی جامعه و همچنین سازمانها و مراکز فروشگاهی پر اهمیت در این روزهای پرفشار و پاندمی کرونا محسوب میگردد. در ادامه بیشتر با این فروشگاه، خدمات، محصولات، ویژگی ها و مزایا و همچنین شرکت تولید کننده آشنا خواهیم شد.

تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط

تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط خلاصه به ماسک و تجهیزات پیشگیری از ابتلا به کوید 19 یا همان کرونا نمیشود و دسته بندی های متعددی دارد. در واقع این فروشگاه اینترنتی ارائه دهنده محصولات متعددی از قبیل اقلام زیر است:

  • تجهیزات حفاظت فردی
  • سیستم های حفاظت تنفسی
  • سیستم های تنفسی با سیلندر هوای فشرده
  • ابزار سلامت

تجهیز محیط یک فروشگاه کاملا حرفه ای در عرضه توزیع تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی است.  فرقی ندارد که به دنبال چه نوع ماسک، دستکش، کلاه ایمنی، محافظ های ایمنی ساختمانی، انواع مواد ضدعفونی کننده و … باشید. هر نوع تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در این فروشگاه پیدا میشود و نکته قابل توجه اهمیت به کیفیت و قدرت موارد تولیدی است. تجهیز محیط با ارائه آفرهای ویژه فروش شرایطی را فراهم ساخته است که خریدی لذت بخش، گاه با تخفیف و هدفمند انجام دهید. برای مشاهده کلیه تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی بهتر است به وبسایت فروشگاه مراجعه کنید. دسته بندی متعددی از محصولات در هر یکی از عناوین مطرح شده تعبیه شده است.

 

اهمیت و مزایای خرید از تجهیز محیط

ارائه تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در فروشگاه تجهیز محیط با مزایا و ویژگی های خاصی انجام میشود، از مهم ترین مزایای خرید از  این فروشگاه میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

ارسال رایگان: تجهیز محیط، امکان ارسال رایگان برای خریدهای بالای 500 هزار تومان را فراهم ساخته است. فرقی ندارد که وزن خرید شما چه اندازه باشد، در هر صورت ارسال رایگان خواهید داشت.

مشاوره فنی: قبل از خرید کالاهای صنعتی و یا هرکالایی میتوانید روی مشاوره فنی تیم پشتیبانی و متخصص تجهیز محیط حساب کنید. برای ما قابل درک است که تهیه محصولات مورد نظرتان، با درجه و کیفیت دلخواه،  برای شما اهمیت دارد لذا یک مشاوره کامل میتواند بر کیفیت بخشی انتخاب شما تاثیر بگذارد.

خرید شرکتی: ما خیلی خوب میدانیم که خیلی از شما قصد خرید عمده دارید، بخش مهمی از مشتریان تجهیز محیط شرکت های صنعتی، ساختمانی و ادارات هستند. سیستم خرید عمده این امکان را برای شما فراهم میسازد که خریدی راحت تر، با ارسال رایگان و هزینه کمتر داشته باشید. مشاوران ما شما را در بخش خرید عمده راهنمایی میکنند.

ضمانت اصل بودن کالا: همانطور که از ابتدای صحبت های خود گفتیم، برای ما کیفیت تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی در اولویت قرار دارد. لذا برای محصولات موجود در وبسایت تضمین اصالت کالاها در نظر گرفته شده است. ما به شما اطمنیان میدهیم که هیچ کالایی غیر اصل یا نامرغوب نخواهد بود.

ضمانت بازگشت کالا: بدیهی است که به هر دلیلی خرید مورد پسند مشتریان عزیز واقع نشودم. در این صورت تا 7 روز امکان بازگشت کالا و بازگشت وجه وجود دارد.

تخفیف دائمی: تجهیز محیط تخفیف های دائمی و با شرایط گوناگون را به مشتریان پیشنهاد میدهد. کافیست سری به وبسایت بزنید تا ببینید که دسته بندی های متعددی از تخفیفات تهیه شده و در هر ساعت از شبانه روز میتوانید با تخفیف ویژه خرید کنید.

ایمن کیا صنعت شرکت مادر و همراه فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط

خیلی از کیفیت محصولات گفته ایم، در این بخش باید بیشتر به شرکت تولید کننده بپردازیم تا شما هم همانند ما به کیفیت محصولات مطمئن گردید. شرکت مهندسی ایمن کیا صنعت شرکت مادر و تامین کننده اصلی محصولات فروشگاه اینترنتی تجهیز محیط است، این شرکت با پیشینه قدرتمند خود و تجربه 22 ساله اش نامی مطمئن در زمینه عرضه تجهیزات حفاظت فردی و ایمنی است. این شرکت دارای پروانه صلاحیت ، همکار و معتمد سازمان ها و ارگانهای مختلفی همچون سازمان حفاظت محیط زیست ، اداره کار ، وزارت بهداشت ، اداره استاندارد ، وزارت صنعت معدن تجارت و شرکت IQS انگلستان است.  ما مفتخریم که محصولات این شرکت بزرگ و معتبر را در وبسایت خود عرضه میکنیم.

ایمن کیا صنعت خدمات خود را در قالب 6 دپارتمان ارائه میکند، دپارتمان های تخصصی ایمن کیا صنعت عبارتند از:

  1. دپارتمان تخصصی خدمات زیست محیطی

انداره گیری آلاینده های زیست محیطی در طرح خود اظهاری در پایش و استقرار سیستم های ISO1400 و ETA

  1. دپارتمان تخصصی خدمات ایمنی و بازرسی فنی

آموزش و مشاوره در حوزه های بازرسی فنی ، تست جرثقیل ، بازرسی فنی ، بالابرها و ارت سنجی

  1. دپارتمان تخصصی خدمات OH & S

آموزش و مشاوره سیستم های مدیریتی وهمچنین استقرار سیستم های ایمنی بهداشتی و محیطی

  1. دپارتمان تخصصی فروش لوازم و خدمات ایمنی

تهیه و توزیع انواع لوازم حفاظت فردی، در واقع وبسایت تجهیز محیط  ارائه دهنده تخصصی همین محصولات است.

  1. دپارتمان تخصصی خدمات آموزشی و مشاوره سیستم های مدیریتی

آموزش و مشاوره سیستم های مدیریتی در حوزه های ایمنی بهداشت محیط زیست HSEMS

  1. دپارتمان تخصصی خدمات HSE

آموزش و مشاوره سیستم های مدیریتی وهمچنین استقرار سیستم های ایمنی بهداشتی و محیطی در حوزه HSE و HSEQ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست